FAQ

Q: Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief maar geen mail gekregen
A: Het kan voorkomen dat onze mails in je spam folder belanden, check dus altijd eerst even je spam. Mocht je echt geen mail hebben ontvangen, kun je ons altijd een mailtje (hello(@)boutique22.nl) of DM sturen en wij kijken met je mee. 

Q: Ik ben vergeten een kortingscode toe te voegen aan mijn order
A: Geen probleem! Stuur ons even een mailtje (hello(@)boutique22.nl) met de kortingscode die je wilt gebruiken en wij proberen hem alsnog toe te voegen aan je bestelling. Is je bestelling al verwerkt en heb je een tracking code gekregen van ons, dan kunnen wij de kortingscode helaas niet meer achteraf toevoegen in het systeem. 

Q: Ik heb geen retour formulier ontvangen bij mijn order, hoe moet ik retourneren? 
A: Via ons retourportaal kun je je retour aanmelden en een retour label kopen. Ook kun je hier het retour formulier uitprinten. 

Q: Komt product X nog op voorraad? 
A: Wij doen ons best uitverkochte producten weer terug aan te vullen maar zijn ook afhankelijk van de leverancier. Je kunt je mailadres of telefoon nummer achter laten bij het product zodat je een bericht ontvangt wanneer het item weer op voorraad is. Volg ons ook op Instagram (@boutique22.nl) om op de hoogte gehouden te worden welke producten weer terug op voorraad zijn.